WNIOSEK o objęcie zajęciami terapeutycznymi w roku szkolny 2021/2022 (do pobrania pdf lub doc )

Obowiązujące w Poradni w roku szkolny 2021/2022 zasady dokonywania zapisów na zajęcia prowadzone przez pracowników

Oferta zajęć dla dzieci i młodzieży realizowanych na terenie Poradni

Lp.

Rodzaj/ Nazwa zajęć

Zajęcia indywidualne czy grupowe

Wiek uczestników (klasy)

 

Liczba godzin / czas trwania jednych zajęć

realizator

1.        

 

Terapia pedagogiczna

 

Zajęcia indywidualne

kl. I-VIII szkoły podstawowej oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych

1 h w tygodniu 45 minut

W. Machul

2.        

Terapia pedagogiczna

Zajęcia indywidualne

kl. II-III

45 minut

E. Kicińska

3.        

Terapia pedagogiczna

GRUPA 4 osoby

kl. I -III

45 min.

M. Sychowska

4.        

Terapia pedagogiczna

GRUPA 4 osoby

kl. IV - V

45 min.

M. Sychowska

5.        

Terapia pedagogiczna

Indywidualne

kl. I - IV

45 min.

M. Sychowska

6.        

Terapia pedagogiczna

indywidualne/grupowe/max.4 osoby

II-VI

45 minut

D. Kamińska

7.        

Zajęcia stymulujące gotowość szkolną

Zaj grup. (4 osoby)

5-6-7 - latki kl.0,

45 min

A. Sacherska,

M. Sychowska

8.        

Terapia stymulująca techniki szkolne dla uczniów z orzeczeniami

Zaj indyw., 4 osoby

SP

Od 30 do 60 min.

A. Sacherska

9.        

Terapia matematyczna

ind

I – V SP

1h

B. Walczak

10.     

Zajęcia dla dzieci wolniej rozwijających się

grupowe

I – III SP

1h

 B. Walczak M. Szymonik

11.     

Nauka na wesoło – gry i zabawy usprawniające koncentrację, pamięć i inne funkcje percepcyjne.

Grupa 4-osobowa

Ucz. kl. IV-V

1 h

E. Kicińska

M. Sychowska

12.     

„Sprawne rączki, sprawne buzie”

Grupa 2-osobowa

Lat 6

 

1 h

E. Kicińska

M. Sychowska

13.     

Zajęcia „Zwinna rączka” usprawniające motorykę małą

1-2 osoby

kl. 0, I, II

 

45 min

M. Szymonik

14.     

Zajęcia stymulujące techniki szkolne

1-2 osoby

kl. 0, SP

 

45min

M. Szymonik

15.     

Zajęcia stymulujące rozwój

indywidualnie

kl. 0-III SP

1h

A. Tucholska

16.     

Bajkoterapia – zajęcia kształtujące umiejętności emocjonalno – społeczne.

grupowe

Grupy przedszkolne – 5 , 6 latki; SP kl. 0, I

120 min

A. Sacherska

M. Szymonik

17.     

Indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci i młodzieży w wieku 5-18 lat

indywidualne

5-18 lat

45 min/
60 min

 

D. Kamińska

18.     

Indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci

indywidualne

4-9 lat

 

45 minut

E. Kicińska

19.     

Indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci i młodzieży w wieku 5-18 lat

indywidualna

5 -18 lat

Raz w tygodniu/45 min.

J. Skrzypczyńska

20.     

Indywidualna terapia logopedyczna dla dzieci i młodzieży z niepłynnością mowy w wieku 6-18 lat

indywidualne

6-18 lat

60 min

D. Kamińska

21.     

Grupowa terapia logopedyczna
dla dzieci i młodzieży z niepłynnością mowy w wieku 6-18 lat

grupowe/max 4 os.

6-18 lat

60 min

D. Kamińska

22.     

„Igraszki logopedyczne dla maluchów” – grupowe zajęcia logopedyczne wspierające rozwój mowy dzieci w wieku 3-5 lat

Grupowe (max. 4 os.
w grupie)

od 3-5 lat

60 min

D. Kamińska
J. Skrzypczyńską

23.     

„LogoSmyki” zajęcia  usprawniające mowę

1-2 osoby

przedszkole, SP

45 min

M. Szymonik

24.     

Psychoterapia indywidualna

indywidualnie

Od kl. V do końca szkoły ponadpodstawowej na terenie  poradni

Liczba spotkań w zależności od potrzeb, 50 minut jedno spotkanie

D. Bielas

25.     

Terapia psychologiczna

indywidualnie

Szkoły podstawowe, ponadpodstawowe

Liczba spotkań w zależności od potrzeb, 50 minut jedno spotkanie

I. Mydlarz

26.     

Psychoterapia indywidualna

indywidualnie

Szkoły podstawowe, ponadpodstawowe

Liczba spotkań W zależności od potrzeb, 50 minut jedno spotkanie

A. Szczypek

27.     

Terapia psychologiczna

Zajęcia indywidualne

Od klasy „0”

1 h

M. Talarczyk-Molewska

28.     

Terapia  psychologiczna

indywidualnie

Szkoły  podstawowe i ponadpodstawowe

1h

A. Tucholska

29.     

Terapia psychologiczna

indywidualne

Bez ograniczeń wiekowych, na terenie Poradni dzieci i młodzież

1 h

E. Górczyk

Na zajęcia od numeru 24 do 29 nie obowiązują zapisy.

Każdy z psychologów prowadzących terapię psychologiczną lub psychoterapię najpierw umawia ucznia na wstępną konsultację i samodzielnie podejmuje decyzję odnośnie dalszego postępowania. W razie potrzeby umawia dziecko na terapię psychologiczną lub psychoterapię - w miarę wolnych miejsc.